Kundestyring

Kundestyring

AD Danmark tilbyder vores egen kundestyrings løsning ”AD Manager” til alle.
AD Manager er videreudvikling af det tidligere Diginor og CRMP, som er en del af AD Danmark A/S.

Med AD Manager kundestyring kan du, på enkel vis, administrere dit værksted og dine kunder.
Systemet indeholder en række funktioner til styring af værkstedets dagligdag samt fakturering.
Du vælger selv om du skal benytte AD Manager faktura eller hellere vil tilknytte et af de førende web baserede regnskabsprogrammer – vi integrerer bl.a. med e-conomic, som vi gerne formidler aftale med samt hjælper med at integrere.

Der er mulighed for opslag af bil og import af varekøb fra blandt andet AD Danmark eshop og andre.

AD Manager kundestyring er lavet i tidsvarende design, så det også kan benyttes på mobile enheder såsom mobil eller tablet, så du har således ikke behov for installation af et program.

AD Manager indeholder blandt andet styring af:

  1. Kunder
  2. Biler
  3. Varer
  4. Arbejdskort – Tag billeder direkte til kortet fra mobil/tablet
  5. Tilbud
  6. Fakturering
  7. Kalender med arbejdskort
  8. Dækhotel
  9. Online booking
  10. Digital servicebog
  11. Tidsregistrering
  12. Statistik

AD Manager licenseres på måneds basis:
kun kr. 249,- pr. måned – uanset antal brugere

Vi hjælper dig gratis med at migrere fra et eksisterende system eller starte op fra ny.

Bestil en DEMO
Er du i tvivl om du skal prøve vores kundestyringssystem, så tilbyder vi at du kan booke en online demo.
Her har du muligheden for at afprøve vores system hos dig selv.

Kontakt Rolf Mandrup på 21 72 67 42 eller vores kundeservice på 30 50 30 50

Sådan ser AD Manager kundestyring ud:

Grundidéerne i AD Manager er oprindeligt udviklet af CRMP.com og Rolf Mandrup, men blev i 2018 opkøbt af AD Danmark A/S

 

Eksisterende kunder kan logge ind her:  AD Manager kundestyring