Kundestyring

Kundestyring

AD Danmark tilbyder vores egen kundestyrings løsning ”Diginor” til alle.
Diginor er videreudvikling af det tidligere CRMP, som er en del af AD Danmark A/S.

Med Diginor kundestyring kan du, på enkel vis, administrere dit værksted og dine kunder.
Systemet indeholder en række funktioner til styring og fakturering.
Du vælger selv om du skal benytte Diginor faktura eller hellere vil tilknytte et af de førende web baserede ERP systemer (regnskabsprogrammer).

Der er mulighed for opslag af bil og import af varekøb fra blandt andet AD Danmark eshop og andre.

Diginor Kundestyring er lavet i tidsvarende design, så det også kan benyttes på Mobil eller Tablet.

Diginor indeholder blandt andet styring af:

  1. Kunder
  2. Biler
  3. Varer
  4. Arbejdskort/Tilbud (Tag billeder direkte til kortet fra mobil/tablet)
  5. Fakturering
  6. Kalender med arbejdskort (tilgå kortet fra aftalen)
  7. Dækhotel som kan styres fra liste, oversigts dashboard, arbejdskortet
  8. Tidsregistrering
  9. Statistik

Diginor licenseres på måneds basis:
kun kr. 249,- pr. måned – uanset antal brugere

Vi hjælper dig gratis med at migrere fra et eksisterende system eller starte op fra ny.

Bestil en DEMO
Er du i tvivl om du skal prøve vores kundestyringsystem, så tilbyder vi at du kan booke en online demo.
Her har du muligheden for at afprøve vores system hos dig selv.

Kontakt Rolf Mandrup på 21 72 67 42 eller vores kundeservice på 30 50 30 50

Sådan ser Diginor kundestyring ud:

Diginor er oprindeligt udviklet af CRMP.com og Rolf Mandrup, men blev i 2018 opkøbt af AD Danmark A/S
– i den forbindelse med dette, blev CRMP systemet lagt sammen med Diginor.

 

For eksisterende kunder, logges der ind i Diginor her:  Diginor kundestyring